VILL HA HEELG!

Heej, gu va trött jag är! känner mig helt slut! änå har jag inte ansträngt mig något idag.. vill inte bli sjuk nu=/ idag sluta jag typ vi 13;) harde orientering idag men kännde mig inte så fris, sen vill jag inte bli mer sjuk än vad jag redan har varit..=/ aja, sen mötte jag upp mamma i t-centralen, hon va där och skulle köpe en vinter jacka till mig sen skulle jag köpa en ny foundation på boddy shop så vi gick lite till sammand;)

Snart är det slut på veckan! sköönt! har varit så trött hela veckan jätte tomt me plugg men ändå är jag skit trött, naajs me helg då;) och snart ska jag till mallis!:D yeey!;)


Fanny och jag på bowlingen;)

hahah! sådär satt julia!x)

har typ blivit en tradition med bowlingen dom gjorde typ det för mig förra året;) naajs=P

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0