IT´S HALLOWEEN TIME!

Hello! vakna vid typ 8 idag för jag skulle till mölnvik. Vad skulle jag göra där .. ?! det kommer ni inte få veta!x) haha!:D 
Mötte iaf Eva på bussen, kul har inte träffat henne på as länge! så vi typ bah prata=) men det va mysigt;D
Sen hemma mötte jag julia å ida, vi va ute faktist;O inte likt oss..

Faan va kallt det är! - i hate it! känns som fingrarna/ tårna ska falla av!;O (saknar mallorca å värmen!).. måste köpa en stoor varm dun-jacka! funderar på att köpa en canada goose jacka.. ? tror det blir så;) har iaf uggs, meen.. kanske ska byta dom!x) - jag är sämst på att bestämma mig..!-.- tycker dom är för höga, men aja..

Imorgon borde jag plugga! ska ha prov snart men jag har inte pluggat ett skit! *panik!* men troligen kommer det inte bli något plugg!:D jag ida å julia skulle ha halloween mys! kanske skrämma alla små barn som går bus eller godis;)..? hämsk jag är! men hallå!? det är halloween!:O:D

ska äta lite! (grymt hungrig!) se ya!

jag å stena<3 / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0