good bye sweden! Hello Mallorca!

Jag är tröött! ögonen svider och halsen med.. usch!-.- hostar hela tiden!
Idag ska jag fira Ida. R med kusiner och aa.. hela släkten typ, shit Ida blir 18 nu0.o Känns inte så!x) men det är inte för än vid 6 men aja..
Jag ska gå och kolla synen! kännde själv hur jag fick ont i huvudet när jag läste en text i skolan igår, fick titta upp mellan meningarna så huvudvärken skulle sluta=/ men jag hade huvudvärk hela dagen så det kan juh bero på det oxå;)

På torsdag åker jag!:D good bye sweden hello Mallorca!x) shit va jag ska soola!;) sen ska jag bo hemma hos ida.S på höst lovet, familjen åker till fjällen, och jag vill inte åka me så jag bor hos Ida.S


sist jag va på mallorca med Amanda och Pappa, regna varje dag utom den vi åkte hem på-.-!

see yah // M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0