SURPRISE!

Heey! kom just hem från att ha bowlat=D
det vart lite överaskning för julia;), jag sluta 15.15 sen sprang jag till bussen för att möta viktor och adam, sen när jag är på bussen så träffar jag fanny och Ella=O värden är liten ibland!, så vi åkte tillsammans och mötte dom i slussen sen åkte vi till sickla där ida satt å vänta me julia som hade ögo-bindel! haha hon såg så gullig ut när hon satt där! men aja.. fattar inte hur ida lyckades få med julia från 2.an med bussen till sickla! hon blunda typ i en halvtimme..:O det vart lyckat iaf:)

Imorgon är det origentering! usch! börjar 09.00 har lite små lektioner sen ska vi åka klassen tillsammans till orgienteringen.. men jag vet inte om jag ska vara med, hade jätte ont i halsen sist vi sprang..=/ vi får se..
aja, nu ska jag kolla lite läxor.. hur hämska dom än är så måste dom görs-.-

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0