älskar dig!

                         heey sweetisar!    igår åkte Moa till Mallorca, shiit va avis jag e på henne!;D  sist jag åkte utomlans det var förra året då åkte jag till bulgarien me mamma,pappa Amanda (syster), min älskade Ella och hennes mamma det var riktigt mysigt de, goosh saknar de!    aja, joo! vet ni? jag var blond förra året och hade lugg!:O  Hah! jag fattar faktiskt inte hur ja kunde gå runt så!xD  jah skulle bara prova nått nytt;P men nu e jag brunett å de kommer jag alltid att vara!
Tänk.. nu ligger säkert Moa på stranden å  steeker å blir bruun! and al the BOYS! taha, asso lyllo henne säger jag bara;P 
Haha hoppas att hon köper nått till mig!x)  hah hoppas hoppas!:D
men shiit vad jag saknar dig!       Moa, jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0