YOU AND ME BABY

tja tja bloggen! 
GRATTIS MIN ÄLSKADE STORE BROR !:D ett år närmare 40 ! haha!=) känner mig lite dum att inte ha köpt något .. jag är verkligen sämst på att köpa prsenter ! men aja whatever..
Hade matte prov idag !;O gick bättre än va jag trodde faktist, men imorgon är det ett till prov i religion .. Asso?! jag bryr mig väl inte va andra tror på!..
Det är fredag imorgon ! JAA! - me like! Julia  min plan är att gå till Jam Jam och köpa maaassor av godis !^^ hon fick min present idag, jag hade skrivit ut massor av bilder å gjort ett album,:D + att hon fick en data den bitchen av skolan, alla 7or får typ det.. vill oxå ha ! Men nu ska jag nog ringa min lilla prinsessa istället för att va avis på henne;)



:D / M


Kommentarer
Postat av: Amandaa <3

Ofta du fick en data av skolan !, fett naajs jue !:) <3

2009-11-05 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0