strax skolan!

hellu on you!   nu sitter ja här och käkar frukost och läser allt som Moa min ängel har skrivit på bloggen guuuud du de så sööt när du skriver de där om mig!<3  både du och jag vet att vi båda älskar varan! och kommer alltid att göra!  
men nu ska jah äta klart, sen fixa håret och måste kolla vad jag ska ha på mig..? och sen drar jag till skola=/
usch och blääää! längtar inte alls elr de e juh kul å träffakompisar å så men aja;P
Hah ja vet att Moa redan har berättat de här men efter skolan så ska hon och jag springa till Jam Jam och köpa massa goodis och sen ta bussen hem och bara tjocka oss me massa godis:D Hahah! naajs va?..
och ja kanske ska ta me mig nya datorn ja fick (jag fick DATORN!) mohaha! men aja jag får se om jag tar me mig den:) den e så jävla tung å jag vet inte om jag orkar släpa de den=/:P  hah men nu måste ja fixa håret

puss på er!

// bullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0