one way or another,

tja tja! kom precis hem från forum, har varit där me julia;) kulkul, fixa farsdag present oxå, man fick fotta sig själv gratis:D naajs;D hah! vi fick lite panik när bussen kommer å jag sitter å kissar! haha! typiskt mig:Dx)

får se vad som händer imorgon kanske åker jag, julia å ida till fanny..? har ändå inge planer för helgen, planen me karl sprack, han skulle spela tennis;O
Men jag har inte pratat me fanny eller ida så vi får se;)

Just nu sitter jag i min nya ekliden tröjs å koller jag på indian jones ..? hah, jag har inget att göra.. det är så segt på den här ön ! å min kusin som jag brukar va vid dom här tråkiga tillfällerna har dissat mig för sin flickvän! -.- menmen.. va gör man?;) 

Nee.. nu ska jag ringa fanny å kolla på indiana jones xD see yaah!<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0