hemma nu!

shoou på er! kom nyss hem har vart me kimberly å linnea i forum!:D 2:an hade stängt=( så vi var i forum istället!:D jah har inte precis ngt jätte roligt att berätta vad som hände där men vi träffade lite roligt folk där som vi var me;D haha!xD men de var lite najjsigt right?..xD annars har de inte hänt så mycket mer roligt:P i skolan så hände de bara de gammla vanliga;p på median så gick jag och Nadia ut och fotade haha gissa vad de första jag gör när jag får kameran?.. jooo!, jag tappar den på markenxD woops! såå typiskt mig asso!;D haha! men kameran överlevde och jag fick ingen stryk av läran!;D ehm och Robert var faktiskt inte lika crazy idag som han var igår!xD ååh here asso shiit vad flummig han var då!XD men han e fett sköön! de måste ni faktiskt hålla me mig om!?:D
men nu ska jah gå och se på film och ha lite fredagsmys!:D yeeey! ha en naajjsig fredag!;D
puss eran bulle!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0