dunder huvudvärk!

heej alla söta ni!  jah har nyss gjort klart all plugg! baaajs vad tråkigt de e!xD vi fick nått hemprov i no förra veckan å de ska vara inlämnat tills imorrn och de e klart nu!:D wiiie!    idag har de typ inte hänt nånting i skolan bara de gammla vanliga!;D   hah, efter skolan så gick jag ida kimberly och ida till 2:an  och var där,  haha på nått sätt så kom vi in på ett "ämne" som vi börja prata om!XD HAHAHAH! åå here asso jag doooog av garv!  det var as rooligt! tahaha!xD men jah tänker inte säga vad de var som var så himmla roligt! mohaha!;D                           just nu sitter jah här och e inne på FB och chattar galet:D och har väärldens dunder huvudvärk!;O  å de släpper juh liksom aldrig fyyy säger jah bara!=/...
men jah hoppas att de släpper!:D  men nu ska spela farmville och sen hoppa in duschen!:D aaahh baajs huvudärk!;O

puss //

 
hahaaha! jah å min älskade nisse!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars nisse !xD ne jag skämta;D <33

2009-11-18 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0