BEN&JERRY´S

shoou på er!  har precis ätit pizza yummie! nu sitter ja här och chattar me kimberly och spelar farmville! yeeey!:D  idah hare bara vart de gammla vanliga i skolan förutom att på bilden så var våran lärare bara heeelt sjuukt flummig!xD ja e seriös hon var verkligen de!;D de var fett skoj Hah! och Robert i våran klass asso jag vet inte hur jag ska förklara asso jah vet inte vad som hände me honom!:D han vart bara heelt CRAZY!! ni skulle bara ha sett han typ dampa på allt och börja kasta drinkyogurthar på alla..? Haha men han e så jävla sköön right?..:D
sen gick jah ida och kimberly till 2:an en stund och var där, och sen vet ni vad jag och ida skulle göra!?:O  joo vi åkte till Djurö skola och skulle ta influensa sprutan mot svininfluensan!:O AAH! men de gjorde faktiskt inte alls ont elr först så gjordere de men inte sen hah ni skulle ha sett mina minner dom måste ha sett ganska roliga ut!;P just nu göre bara ont om man trycker på de.
Sen när de var klart så tyckte jag och ida att vi förtjänade BEN&JERRY´S glass!:D Haha så jah tvinga pappa att svänga förbi ica och så spang jag och ida in och köpte de, sen satt vi bara och tjockade oss me de!:D faan va naajs de var! och sen så frågar jag mamma om vad vi ska äta till middag och gissa vad hon säger?..
jooo! PIZZA!;O man bah "Yeeey!?" jah å ida har nyss tjockat in oss en stor ben&jerry duktigt va?;D och sen pizza asso faan va tjockt!;O aja men får vara de ibland men seriöst just nu mår jah bara illa och vill bara spy!;P blää!

men nu måste jah plugga SO för vi har typ ngt SO förhör imorrn elr var de var;P hah! men pussar//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Crazy INTE Grazy

pusspuss från storasyster <3

2009-11-12 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0