baajs resurs!!

heej mina bumbi björnar! nu sitter jag här bredvid Nadja!;D och har resurs det e så himmla baaaajs trååkigt!;O usch och blää vill bara sluta nu, hälften av klassen har redan slutat och vi slutar 15:10 vi började tio min tidigare så vi får sluta tio min tidigare!:D yeeeey!  man ska egentligen plugga å göra saker som inte e klart, men jah sitter här och bloggar och e inne på FB!:D   Haha heja mig!;D men jah måste faktiskt skriva klart engelskan jah ska skriva om min bäst vän typ på engelska de e inte så svårt precis men ja pallar inte:P jah e fett trött å hungrig och vill bara sluuuuuta!  aja men nu måste ja dra för läraren kommer men jah ska väl gå och köpa en toast elr nått och sen måste jag plugga engelska! önska mig lycka till me det!:D Haha!
men puss på er! // J

Kommentarer
Postat av: du vet vem :)

heja fräsarn ! :D <3

2009-11-11 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0